Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak o mě moje rodina říká, že jsem trhlá ohledně sprchy, musím se sprchovat 2 krát za den a je fakt , že když jedu třeba přes noc k moři tak první co letím pak je do sprchy, ale až tak šílená jako autorka si nepřijdu. MHD jezdím každý den a snad 2 krát jsem narazila na bezdomovce, že jsem musela vystoupit kvuli smradu, jinak teda , že by někdo smrděl tak jak popisuje autorka, to teda nezažívám. Jinak mě osobně trochu zpocený chlap opravdu neodolatelně  voní , žensky neočmuchávám

0 0
možnosti
Foto

Jednou jsem byl svědkem, jak mladá holčina v autobusu vytáhla z kabelky malý flakónek s voňavkou, a na férovku s ní postříkala jedno špinavé nalité prase. Chlap z autobusu vysmahnul,  a neřekl ani popel. Zdálo se mi, že to holka neudělala poprvé, ta jistota  s jakou to udělala byla bravurní. Otázkou je, jestli ještě žije...:-)

1 0
možnosti
Foto

Ale to se stane málokdy. Autorka je ale asi příliš citlivá a smrdí jí všichni, kdo nepoužívají chemii. Neuvědomuje si možná, že ta chemie včetně antiperspirantů smrdí více.

1 0
možnosti

Úroveň hygieny v Česku je zřejmá i z této diskuse: Většina diskutujících nezná rozdíl mezi parfémem ("voňavkou) a antiperspirantem - který většinou nemá žádnou nebo jen velmi slabou vůni, kterou vedle stojící člověk ani nepostřehne. Nejde totiž o to, "přebít" svůj pach nějakou vůní, ale udržovat hygienu včetně výměny oblečení.

0 0
možnosti
MH

Já jen, že jsem jaksi postrádal návod na to, jak s nevoniči bojovat, když už to slibujete v názvu. A propós: prasata nejsou vůbec nečistotná zvířata. :-/

0 0
možnosti
Foto

Jistě, sice se občas válejí ve svých výkalech, ale to je v pohodě...;-D

0 0
možnosti
Foto

K79a68r17e32l 28R32a81d88a

9. 9. 2013 12:56

Mě se zase chce zvracet, když potkám jedince páchnoucího jak drogérie. A hlavně mi páchnou tvůrci vyhlášek a nařízení.

0 0
možnosti
DD

A to byste se divil, jak jsou tito "tvůrci ..." nadeodorantovaní, naantiperspirantovaní:-)

0 0
možnosti
Foto

co s prasaty...ale s krůtou, to je boj;-D

4 0
možnosti
DD

R^;-D;-D;-D Děkuji, že jste mně po ránu riozchechtal;-D

0 0
možnosti

Jsou lidé, kteří voní od přírody. Jsou lidé kteří smrdí sami sobě a tak se to snaží přebít různými antiperspiranty, dezodoranty a voňavkami. Reklama různých vůní má úspěch zejména v USA. Kdo není něčím navoněn, ten smrdí.

Vůně zpoceného chlapa na posteli vedle vás, to vám taky smrdí?;-D

0 0
možnosti

je smutné, když nedokážete rozeznat vůni chlapa zpoceného po sexu (který se předtím doufám umyl :-)) a smrad člověka, který nocí tři dny jedno tričko

1 0
možnosti
Foto

O nutnosti hygieny, v létě zvýšené, není nutno ani mluvit; to by měla být samozřejmost. Ale nadužívání všelijakých vůní je stejně zdrcující jako propocený smraďoch. Mohu zodpovědně prohlásit, že třeba takového astmatika parfémový obláček, vznášející se kolem navoněné osoby, dokonale vyřídí. Ze smraďocha se vám udělá maximálně bléé, ale v druhém případě si už moc nepodýcháte...

4 0
možnosti
BD

Ví milá autorka, že my hrozně smrdíme všem asiatům i když jsme sebelépe umyti ?

Před 40 lety nebyly žádné spraye a nikdo se neštítil druhého.Ale těchto roztrpčených je mnoho.  Jsou to štvanci civilace. Ještě, že vědci zjistili ,že Alzheimer vzníká z přehnané hygieny a častého mytí. Bude líp !V

5 0
možnosti
MR

Alzheimer vznika z vysokeho veku, ktereho se dnes lide dozivaji. :-)

0 0
možnosti

Vaše problémy na mou hlavu :-) V létě je se smradem problém, to je fakt. To se pak po delší cestě MHDéčkem stává z každého čistotného člověka prase. A žádný antiperspirant nebo voňavka na tom nic nezmění. Jsou lidé, kteří se nemyjí nebo nosí smradlavé oblečení, ale kolik jich je ? Minimum. Já jezdím MHD pořád a smradlavé lidi potkávám vyjímečně. Ve 30° vedrech je vyjímka ten, kdo nesmrdí. Nedělejte z komára velblouda a buďte ráda, že nastupuje zima - drtivá většina lidí přestane smrdět.

7 0
možnosti

Přesně tak. Paní prostě má přehnané nároky. Čistotnost je o tom, že se člověk umyje jednou denně (pokud je k tomu důvod, tak klidně dle potřeby), 1-2 týdně si vezme čisté triko, spodní prádlo převlékne každý den (lidé kterým nesmrdí nohy si klidně můžou udělat čichovou zkoušku a vzit si ponožky znovu).

Čistotnost není o tom, že používám antiperspirant, naleju na sebe hromadu voňavky. Případně že se myji 5x denně a mám neustále čerstvé prádlo. To už hraničí s obsedantně kompulzivní poruchou.

2 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2081x
Pavla Temrová je certifikovaná realitní makléřka a lektorka. Specializuje se na prodej bytů a rodinných domů v Praze. 

Nemovitostem se věnuje i v knize Realitní kuchařka. V letech 2005-2015 bylo její jméno spojeno s developerskou skupinou Finep. Profesní i osobní zkušenosti později vedly k založení vlastní realitní služby.