Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Vaše premisa o vzpomínkách díky psanému textu mi příjde zcestná. Já si již dlouhou řadu let zálohuji svou "počítačovou stopu" a když se vracím k fotkám, které jsem fotil, textům, které jsem kdysi psal apod., tak z toho mám stejně dobrý zážitek, jako když najdu stará psaníčka, která jsem posílal pod lavicí na základní škole....

2 0
možnosti

Papír a tužka jsou velmi praktické. Kdykoli a kdekoli si mohu něco poznamenat. Počítač stále sebou nelze nosit.

1 0
možnosti
Foto

Pěkně a zajímavě napsáno:-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkné zamyšlení.:-) 

Mám ráda psané dopisy, tužky, ořezávátka... stávají se ve své obyčejnosti hezkým dárkem.

A co se týká popularity knih a tištěných věcí, naposled mě dostala skvělá reklama na katalog Ikea 

https://www.youtube.com/watch?v=MOXQo7nURs0

1 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2081x
Pavla Temrová je certifikovaná realitní makléřka a lektorka. Specializuje se na prodej bytů a rodinných domů v Praze. 

Nemovitostem se věnuje i v knize Realitní kuchařka. V letech 2005-2015 bylo její jméno spojeno s developerskou skupinou Finep. Profesní i osobní zkušenosti později vedly k založení vlastní realitní služby.