Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já osobně mám s lázněmi trochu jinou zkušenost, podle mne jsou placebem, či spíše přísunem "vitamínů". To je můj názor a nikdo mi ho nevyvrátí. Na druhé straně pokud si někdo myslí, že mu pomáhají, tak ať si tam jezdí.  Protože však pobyt v lázních není zadara, tak by samozřejmě měl každý dostat to, co si(nebo pojišťovna) zaplatil. Pokud tam musulmani dělají problémy a nedodržují lázeňský řád a ruší ostatní lázeňské hosty, tak za

a) mají být z lázní okamžitě bez náhrady vykázáni

b) jsou-li natolik lukrativní, že jsou pro lázně ekonomickým přínosem, mají mít za příplatek k ceně vlastní areál, kde budou platit jejich vlastní předpisy 

 c) pokud se nebudou chovat jako ostatní civilizovaní lázeňští hosté, platí pro ně za a) nebo  b)

0 0
možnosti

všude kde jsou mohamedáni tak je třeba chodit se psy a prasátky  ať si to tady užijou ..

0 0
možnosti

jo jo islámskej hnus..ne!!berat je tady dát jim  vědět ,že je tu nechceme ..!!

0 0
možnosti

Věřím, že to byla nepříjemná zkušenost, zvlášť když člověk zaplatí nemalé peníze za pobyt a chce mít klid a pohodu....Možná by mne bavilo ( možná ), trochu ta musla hejtovat a provokovat. Just bych chodila nahá, kde to samozřejmě jde. Neustále bych si načesávala vlasy. Vyhmátla bych si čas kdy chrápou oni a pustila hlasitě hudbu. V rámci možností bych někde poblíž nich vytáhla z kabelky placatku s alkohlem a nebo kus šunky. A kdovi na co bych ještě nepřišla ;-D

3 0
možnosti
Foto

Solidní lázeňský dům by vás měl na muslimskou klientelu a jejich zvyky upozornit.

Aby se člověk mohl rozhodnout, kam pojede. Jako jsou ve světě hotely No childern, vidím řešení v označení zařízení No muslims.

Jinak, pokud sem budou jezdit jen jako hosté na lázeńské pobyty, do zařízení jim přizpůsobených a utrácet zde, nic proti tomu nemám.

3 0
možnosti

Lázeňské domy by mohly odvést velký kus práce, kdyby trvaly na klasickém lázeňském provozu. Kdyby muslimům umožnili jen takové výjimky, které nejsou na obtíž jiným hostům. Bohužel, mysleti na budoucnost není silnou stránkou lidstva

4 0
možnosti
Foto

J20i64ř53í 63K44i95n60d62l

12. 11. 2014 17:02

Chci zase jezdit do lázní, ale kam? Třeba Luhačovice, to je nádhera. Františkovy lázně, tam hodně jezdí Bavoráci a má to úroveň. Moje dcera, tam chodila v šatech a v klouboučku a nevypadal v tom jako exot, protože tak tam chodily  dámy.  Mariánské lázně.  Rozhodně ne do K. Varů, kvůli občanů z Ruska, kteří jsou nepříjemní a arogantní. :-)

2 0
možnosti

No ano, být nahá konfrontována hloučkem žen v muslimoplavkách je asi blbé.Já jsem tvor docela otrlý, ale asi by mi to taky příjemné nebylo. Ale je to zvláštní, protože do ženských lázní v muslimském světě se zásadně v plavkách nechodí.

Každopádně Vás měli v lázeňském domě upozornit, co Vás může potkat. Ale Slovensko je tak trochu balkán, nic tam nemůže fungovat zcela normálně :-) 

Problém je, že západní klientela do lázní nechodí odkdy si může dovolit cestovat k moři. Tyto instituce na západě již jako "lázně" zanikly, jsou pouze wellness, t.j. neplní léčební nebo dovolenkovou funkci.

Muslimky dle mého názoru chodí do lázní právě proto, že jsou oddělené dle pohlaví, takže se můžou bez obavy odhalit.A pobudou delší dobu, proto jsou jako hlavní plátci považováni.Překvapuje mě, že jak popisujete , dámy šli do bazénu na proceduru v oblečení.

Já jsem byla před rokem v Mariánkách a žádné zahalené ženy jsem tam nepotkala. Je fakt, že všichni zaměstnanci mluvili pouze rusky a německy ;-D

1 1
možnosti
Foto

J70i93ř67í 43K35i44n16d37l

12. 11. 2014 17:04

V Teplicích chodí do bazénu zahalené. Pokojské musí nosit šaty až na zem a punčocháče. Němci mně nikdy v lázních nevadili, ale naopak. Umí se chovat.

3 0
možnosti

Ten pocit, cítit se doma jako nevítaný host, ten je velmi smutný Rv

6 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS